V našem autoservisu je způsob řešení pojistné události pro všechny pojišťovny stejný. Poradíme, pomůžeme a vaše auto rychle opravíme. Zároveň si u nás po dobu opravy vašeho vozidla můžete zapůjčit náhradní vozidlo.
Jaký je správný postup řešení škody u pojistné události?
Nahlásíte škodu (rádi nahlásíme za vás) a sdělíte číslo pojistné události přijímacímu technikovi.
Předložíte nám doklady související s pojistnou událostí velký a malý technický průkaz, řidičský průkaz řidiče v době nehody, záznam o dopravní nehodě (euro formulář), případně zápis PČR pokud nehodu řešila.
My zajistíme fotodokumentaci poškozeného vozidla, provedeme zápis (kalkulaci opravy) v expertním systému Audatex a odešleme ke schválení vaší pojišťovně.
Po ukončení opravy podepíšete veškeré dokumenty, které jsou potřebné k likvidaci pojistné události. Po uzavření pojistné události budete informováni o ukončení celé pojistné události.
Máte právo na zapůjčení náhradního vozidla, které je hrazeno pojišťovnou z povinného ručení. V případě havarijního pojištění musíte mít připojištění ve smlouvě. V opačném případě budete náklady na zapůjčení vozidla hradit sami. Veškeré podrobnosti ohledně zapůjčení vozidla vám poskytneme při prvotním vyřizování pojistné události.