Pojistné události

Pojistné události

V našem autoservisu je způsob řešení pojistné události pro všechny pojišťovny stejný.
Poradíme, pomůžeme a vaše auto rychle opravíme. Zároveň si u nás po dobu opravy vašeho vozidla můžete zapůjčit náhradní vozidlo.

Jaký je správný postup řešení škody u pojistné události?
  1. Nahlásíte škodu(rádi nahlásíme za vás) a sdělíte číslo pojistné událostipřijímacímu technikovi.
  2. Předložíte nám dokladysouvisející s pojistnou událostí velký a malý technický průkaz, řidičský průkaz řidiče v době nehody, záznam o dopravní nehodě (euro formulář), případně zápis PČR pokud nehodu řešila.
  3. My zajistíme fotodokumentacipoškozeného vozidla, provedeme zápis (kalkulaci opravy) v expertním systému Audatex a odešleme ke schválení vaší pojišťovně.
  4. Po ukončení opravy podepíšete veškeré dokumenty, které jsou potřebné k likvidaci pojistné události. Po uzavření pojistné události budete informováni o ukončení celé pojistné události.

Máte právo na zapůjčení náhradního vozidla, které je hrazeno pojišťovnou z povinného ručení. V případě havarijního pojištění musíte mít připojištění ve smlouvě. V opačném případě budete náklady na zapůjčení vozidla hradit sami. Veškeré podrobnosti ohledně zapůjčení vozidla vám poskytneme při prvotním vyřizování pojistné události.

Kontakt

Martin Červený

Telefonní kontakt:
mobilní telefon: +420 605 246 137

Email:
m.cerveny@spei.cz

Andrea Brodská

Telefonní kontakt:
mobilní telefon: +420 777 479 202

Email:
pojistovny@spei.cz